Azerbaycanda Üniversite Fiyatları

Azerbaycan sınavsız üniversite eğitimi yani sadece lise diploması ile üniversite eğitimi alabilmek için çok güzel şartlar sunuyor. Ayrıca Azerbaycanda üniversite fiyatları Türkiye’deki özel üniversitelere oranla çok düşük.

Azerbaycanda Üniversite Fiyatları

Kamu Üniversiteleri Fiyatları

Azerbaycanda üniversite fiyatları bulunduğu şehre ve eğitim kalitesine göre değişmektedir. 500 – 5.000 USD arasında değişmektedir üniversite fiyatları.

İlgili konular:

Azerbaycan Tıp Üniversitesi
Bakü Slavyan Üniversitesi
Gence Devlet Üniversitesi
Sumgayıt Devlet Üniversitesi
Azerbaycan Devlet Ressamlık Akademisi
Üzeyir Hacıbeyli Adına Bakü Müzik Akademisi
Nahçıvan Devlet Üniversitesi
Azerbaycanda eğitim ücretleri
Azerbaycan Üniversiteleri
Bakü Devlet Üniversitesi

Azerbaycanli

Azerbaycanlı - esasen Azerbaycan, Irak, Türkiye, Gürcistan, Rusya, İran hem de diğer bazı devletlerde yaşayan ve ana dilleri Azerbaycan dili olan Türk halkı.

You may also like...

41 Responses

  1. Mustafa Serhat Akman dedi ki:

    Azerbaycan Master yapmak istiyorum.Master kayıtları ne zamana kadar sürecek.Üniversite Diplomamı Denklik için YÖK’e verdim ama henüz gelmedi.Master fiyatları hakında bilgi almak istiyorum.

  2. sedat dedi ki:

    iyi günler ben türkiyeden, bakü devlet üniversitesinden okumak istiyorum ,PDR bölumünün yılık fiyatını öğrenmek istiyorum .hazırlık bölumünün varmı ve onun yılık fıyatını ögrenmek istiyorum.kayıt tarihleri nezaman başlıyor

  3. mehmet dedi ki:

    slm ben azerbaycanda tıp okumak istiyorum fiyat larıda bilmiyomm yani tam olarak birsey bilmiyorum bana yardımcı olursanız sevinirimm

  4. abdurrahman dedi ki:

    merhaba bilgisayar muhenisliği fiyati ne kadar

  5. duran datlı dedi ki:

    slmlar ts puanım 327 türkiyede bir okula yerleşemedim azerbaycanda hukuk okumak istiyorum kayıt yaptırabilirmiyim ücert nedir ayrıca tc denklik veriyormu

  6. Nihat CETİNDERE dedi ki:

    Azerbaycan da universite tahsili almak isteyen arkadaşlara her türlü hizmet verilir
    Not: Bayram tatili dolayısiyle Türkiye deyim. Pazartesinden sonra arasanız sevinirim..

  7. Nihat CETİNDERE dedi ki:

    Azerbaycan da universite tahsili almak isteyen arkadaşlara her türlü hizmet verilir

    Not: Bayram tatili dolayısiyle Türkiye deyim.Pazartesinden sonra arasanız sevinirim..

  8. defne dedi ki:

    gemi makine mühendisliği okumak istiyorum azerbaycanı kafama koydum ama pek bişey bilmiyorum yani fiyatları üni. fiyatlarını öğrenirsem çok sevinirim.şimdiden teşekkürler

  9. yunus dedi ki:

    inşaat mühendisliği okumak istiyorum azerbaycanı kafama koydum ama pek bişey bilmiyorum yani fiyatları üni. fiyatlarını öğrenirsem çok sevinirim.şimdiden teşekkürler

  10. serhat dedi ki:

    slm ben azerbaycanda mühendislik okumak istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz fiyetı ne kadar kayıtlar ne zaman başlıyor bilgi almak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim

  11. muhammed dedi ki:

    azerbaycanda sivil havacılık okumayı düşünüyorum fakat üniversitenin ücreti hakkında pek bi bilgim yok ayrıca üniversite için gereken şartlarıda ögrenmek istiyorum yardımcı olursasınız sevinirim teşekürler

  12. ali dedi ki:

    slm ben azerbaycanda hukuk yada psikoloji okumak istiyorum fıyatlarını ve denklik plup olmadigını ögrenmek istiyorum yardimci olursaniz sevinirim

  13. enver atabay dedi ki:

    acaba elektrik elektronik bölümü kaç puan gerekiyor

  14. enver atabay dedi ki:

    orda öğretmenlik okumak istiyom acaba orada üniversite fiyatları ne kadardır öğrenebilirmiyim

  15. enver atabay dedi ki:

    yardimcı olursanız sevinirim

  16. ali dedi ki:

    yök denklik vewrmiyo9r n eolacak henüz bir çare gelmedi?

  17. cenk dedi ki:

    slm ben türkiye kalıyrm azerbaycaanda okumak istyrm insaat mühendıslıgı hakkında bılgı verır mısınız ? bu arada burslu olarak

  18. ozan dedi ki:

    slm merhaba arkadaşlar ben ygs sınavaına girdim ve barajı geçemedim …azarbaycanda okumak istiyorum sağlık bilimleri tomografi bölümünü okumak istiyorum …üniversite fıyatını alabalirmiyim yani öğrenebilirmiyim …artı arkadaşlar ben orda okuduğum zaman türkiyede çalışabiirmiyim yani öle bir imkanım varmı ne olur arkadaşlar allah rızazı için bana bu kaonuda yardım cı olun …şimdiden teşekürler …isterseniz numaramda beni arayım bilgi verin 0541 360 11 48…….

  19. ozan dedi ki:

    şimdiden teşekürler…..

  20. aydın kaya dedi ki:

    ünivertesi için türkiyedeki puanlar dikate alınıyormu

  21. ismail dedi ki:

    Selam ben azerbaycan da konaklama hakkında bilgi edinmek istiyorum bu sene orda eğitim görmeyi düşünüyorum ve konaklama hakkında bilgim yok, bana yardımcı olabilirmisiniz. Lütfen.

  22. bahar demir dedi ki:

    ts 280, tm 250 puanla aşağı yukarı hangi bölümler yazabilirim acaba. mesela sosyoloji ya da psikoloji yazabilirmiyim? yıllık ücretler ne kadar? kayıtlar ne zamn? mezun olduktan sonra Türkiye de iş bulma açısından sıkıntı oluyor mu? yardımcı olursanız çok sevinirim.

  23. ismail dedi ki:

    slm ben azerbaycandan pdr okumak istıyorum acaba var nı varsa turkı ile denklık saglıyormu
    bide ücretler ne kadar yardımcı olurmusunuz tesekurler

  24. Emin dedi ki:

    Bilgisayar Öğretim Teknolojileri’nin Fiyatı Ne kadar Ölmüşlerinizin Heyrine.. :))

  25. ahmet dedi ki:

    slm ben önlisans meznuyum büro yönetimi ve yönetici asistanlığı bölümünden mezunum.azerbaycan baküde uzaktan eğitim böüm olarak lisans tamamlamak istiyorum transkipten muaf olacağım ders olacak eğer pdr bölümü varsa uzaktan eğitim lisans fırsatı varsa mümkünse.

  26. osman dedi ki:

    slm arkadaşlar ya ben azarbaycana gidip okumak istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz fiyatları ne kadar ftr ezc ve inş bigi bölümlerin fiyatları lütfen sizden cevap bekliyorum

  27. ali emir öz dedi ki:

    2012-2013 eğitim yılında pedagojı üniversitesine ösym ıle veya ösym siz gelecek arkadaslar… soru ve istekleriniz için kurulmuş olan öğrenci yönetim konseyimizden sadece bilgi alınız… bu konudaki tek yetkili kurum öğrenci yönetim konseyidir..
    iletisim..;

    facebook:http://www.facebook.com/groups/adpu12/

  28. osman dedi ki:

    slm arkadaşlar ben azarbaycanda okumak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz hemde çok açil tarafından benim bu yıl bir üniversiteye gitmem gerekiyorrr

  29. eda dedi ki:

    mrb ben azerbaycan da psikoloji okumak istiyorum bu konu da bana yardımcı olun lütfen yıllık fiyatlar ya da devlet üniverstesin de eğtim olabilir.lütfen en kısa zaman da cvplayın acil bi durum

  30. emrah dedi ki:

    slm arkadaslar.azerbaycan ünvrstelerine ön kayıt için para ödüyormuyuz.cevap bekliorum

  31. ismail dedi ki:

    eczacılık fakültesinn yıllık ücretini öğrenebilirmiyim…

  32. büşra dedi ki:

    ben sozelcıyım pdr okuyabılırmıyım ucretı nedır yakın zaman bılgı ıstıyorum

  33. ismail hamamcı dedi ki:

    diş hekimliği için kaç puan gerekli ve ücret konusunda yardımcı olabilirmisiniz

  34. AHMET dedi ki:

    BEN İNŞAAT A GİDECEM DE DENKLİK VARMI FİYATLARI NE KADAR PUANLIMI ALIYOR

  35. evliya tutan dedi ki:

    slm arkadaşlar ben azerbaycanda okumak istiyorum ama ygs sınavında barajı açamadım anestezi bölümüyle ilgili bilgileri alabilir miyim

  36. nihat dedi ki:

    inşaatla ilgili bilgi alabilir miyim ya çünkü ben azerbaycanda okmak istiyorm

  37. FETULLAH dedi ki:

    SELAM BEN

    BAKÜ DEVLET ÜNİVERSİTESİNDE MİMARLIK BÖLÜMÜNÜ OKUMAK İSTİYORUM BANA KAYIT ZAMANI VE YILIK HARÇ PARASIYLA İLGİLİ BİLGİ VERSENİZ SEVİNİRİM

  38. latif dedi ki:

    tıp vsya hukuk okumak istiyorum.fiyatı. puanı .,denkliği varmı öğrenebilirmiyim.

  39. nagihan dedi ki:

    Merhaba. Ben üniversite için Azerbaycanı düşünüyorum. Ama Türkiyeye denklik veriyor mu bunu bilmiyorum. Pdr okumak istiyorum puanmn kac olması lazım ve barajı geçtiğim zaman senelik ne kadar para yatırmam gerek. 1 sene okuyp gecip yapabilir miyim Türkiyeye. Bilgi verirseniz gerçekten çok sevinicem. Simdiden teşekkür ederim

  40. vahit şanlı dedi ki:

    Kızım Bakü’de hukuk okutmak istiyorum genel bilgi hakkında bilgi verirmisiniz. Konaklama ve ücret hakkında bilgi verirseniz sevinirim

  41. Gulsun dedi ki:

    Kardesim baku de sinavsiz cocuk gelisimi okumak istiyor
    Yillik ucreti be kadardir? Nasil ne zaman kayit yaptirmaliyiz?
    Tesekkur leer

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir